Har du heste til salg?
Der kan være mange årsager til at du er nød til at skille dig af med din hest. Det kan være du ikke har tid til den mere, det kan være du ikke har lyst til at have den mere, det kan være du har brug for pengene – ja, der kan være uendelige årsager. Årsagen er naturligvis heller ikke så relevant, når du skal sælge den – medmindre det er fordi den er alvorlig syg – så skal du naturligvis fortælle køber det!
Men først og fremmest er det jo vigtigt, når man sælger sin hest, at det er den rigtige køber, der får den. Man vil jo gerne have, at hesten for et så godt liv hos dens nye familie, som den har haft hos dig. Derfor er det vigtigt at studere køber nøje, og se hvordan hesten reagerer, når den er sammen med køberen. Virker den sur eller glad? Det lyder måske en smule banalt, at sige man skal lægge mærke til dens humør, men man kan faktisk godt se om en hest er glad eller om den er sur. Hvis din hest virker glad, og køberen virker som en person, der kan behandle hesten ordentligt, så har du en handel. Men sælg nu ikke bare hesten fordi du virkelig har brug for pengene, hvis køberen ikke virker som en ordentlig en.
Du kan vise at du sælger din hest på flere forskellige måder, du kan blandt andet lave en annonce på nettet – et sted der er godt at lave en annonce er på Everhorse.dk – en kæmpe interside, hvor der kommer flere mulige købere hver dag. Samtidig med at din hest har annonce på denne side, kommer annoncen også på andre hestesider, da Everhorse har flere samarbejdspartnere. Du kan læse meget mere om Everhose, og de muligheder du har hos dem ved at klikke dig ind på deres hjemmeside. Du kan komme ind på hjemmesiden ved at klikke på dette link: salg af ponyer, som navigerer dig direkte ind på heste til salg og pony til salg. Hvis du har nogle spørgsmål, kontakter du blot hjemmesiden.